Emandako datu pertsonalak Colegio Andrés de Urdaneta Mankomunitateak tratamenduaren arduradun gisa tratatuko ditu, jasotako kontsulta eta eskaeren kudeaketarako. Zure datuak atzitu, zuzendu eta ezabatu ditzakezu, baita beste eskubide batzuk ere erabil ditzakezu lopdgdd@colegiourdaneta.com helbidean , gure webgunean datuen babeserako informazio osagarriarekin batera azaltzen den moduan: www.colegiourdaneta.com/politica-de-privacidad.
Haz clic o arrastra un archivo a esta área para subirlo.
Los datos personales facilitados serán tratados por la Comunidad Colegio Andrés de Urdaneta como responsable del tratamiento, para la gestión de las consultas y solicitudes recibidas. Puede acceder, rectificar y suprimir sus datos, así como ejercer otros derechos en la dirección lopdgdd@colegiourdaneta.com, como se explica junto a información adicional de protección de datos en nuestra página web: www.colegiourdaneta.com/politica-de-privacidad.
Haz clic o arrastra un archivo a esta área para subirlo.